Întrebări frecvente

Cum calculez de câte sertare am nevoie ?

In corpurile de mobilier alese puteți introduce orice combinație dorita de sertare. In alegerea dumneavoastră trebuie sa țineți cont de faptul ca un sertar mare ocupa același volum cu cel ocupat de un sertar mijlociu și unul mic, sau de trei sertare mici. Pe înălțimea coloanei unui dulap pot fi introduse maxim 8 sertare mici sau echivalentul acestora.

Daca am uitat sa pun un produs in cos, cum procedez?

Daca încă nu ati finalizat comanda, puteți da click pe modifica și automat se generează o noua cantitate și o noua valoare a produselor comandate. Continuați pașii pana la finalizarea comenzii.

Se pot ridica produsele comandate după plata lor de la sediul firmei?

Da, exista și varianta aceasta care exclude taxa de transport. Va trebui înainte sa faceți dovada plații, trimițându-ne ordinul de plata pe adresa vanzari@furnissa.ro

Cat durează procesarea mobilierului?

Procesarea mobilierului de la înregistrarea și confirmarea comenzii, achitarea unui avans , a sumei totale sau alta formula de plata stabilita anterior cu departamentul comercial durează 30 zile. Daca mobilierul este finalizat mai repede, veți fi contactat de departamentul de livrări pentru detalii legate de livrare.


Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folosiți modulul de căutare existent in partea de sus a site-ului. Introduceți informațiile căutate, iar dacă acestea se regăsesc pe site, vi se va afișa o lista a rezultatelor compatibile.

Sunt persoana juridica. Pot cumpăra?

Da,Furnissa onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceți datele care vi se vor solicita la înregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

Cum procedez dacă doresc ca livrarea sa se facă la o alta adresa decât cea cu care m-am înregistrat in contul meu de client?

In aceasta situație, in cadrul procesului de comanda, veți avea opțiunea sa introduceți informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite.

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiți parola contului Dvs., va rugam sa folosiți opțiunea Recuperează parola uitata, disponibila in secțiunea Recuperare parola. Pe adresa de email veți primi un link pentru resetarea parolei .

Cum procedez dacă doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificați in cont și sa accesați apoi opțiunea Actualizare cont, disponibila in secțiunea Contul meu.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpăra?

Pentru a face cumpărături pe acest site, nu este obligatoriu sa va creați un cont de utilizator.

Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriți sa modificați o comanda, va rugam sa ne contactați folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizați și ID-ul comenzii, pe care îl puteți regăsi in emailul primit de confirmare a comenzii.

Pot afla informații despre comenzile anterioare?

Puteți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secțiunea Istoric comenzi.

Doresc sa achiziționez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informații despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactați folosind formularul de contact de pe site sau telefonic la 0264371888.

Furnissa (www.furnissa.ro).

Toate rezultatele căutării