Solutii complete pentru dotarea unitatilor de invatamant!       Produse avizate M.E.C.T.S.

Intrebari frecvente

Cum calculez de cate sertare am nevoie ?


In corpurile de mobilier alese puteti introduce orice combinatie dorita de sertare. In alegerea dumneavoastra trebuie sa tineti cont de faptul ca un sertar mare ocupa acelasi volum cu cel ocupat de un sertar mijlociu si unul mic, sau de trei sertare mici. Pe inaltimea coloanei unui dulap pot fi introduse maxim 8 sertare mici sau echivalentul acestora 

Daca am uitat sa pun un produs in cos, cum procedez?

Daca inca nu ati finalizat comanda, puteti da click pe modifica si automat se genereaza o noua cantitate si o noua valoare a produselor comandate.Continuati pasii pana la finalizarea comenzii.

Se pot ridica produsele comandate dupa plata lor de la sediul firmei?

Da, exista si varianta aceasta care exclude taxa de transport.Va trebui inainte sa faceti dovada platii, trimitindu-ne op-ul pe vanzari@furnissa.ro

Cat dureaza procesarea mobilierului?

Procesarea mobilierului de la inregistrarea si confirmarea comenzii, achitarea unui avans , a sumei totale sau alta formula de plata stabilita anterior cu departamentul comercial dureaza  30 zile.Daca mobilierul este finalizat mai repede, veti fi contactat de departamentul de livrari pentru detalii legate de livrare.


Cum pot cauta un anumit produs in magazin? 

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile. 

Sunt persoana juridica. Pot cumpara? 

Da,Furnissa onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda. 

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea cu care m-am inregistrat in contul meu de client? 

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Am uitat parola contului. Cum procedez? 

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in sectiunea Recuperare parola.Pe adresa de email veti primi un link pentru resetarea parolei . 

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu? 

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu. 

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara? 

Pentru a face cumparaturi pe acest site, nu este obligatoriu sa va creati un cont de utilizator.

Pot modifica o comanda lansata? 

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in emailul primit de confirmare a comenzii. 

Pot afla informatii despre comenzile anterioare? 

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi. 


Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez? 

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site sau telefonic la 0264371888.

Furnissa(www.furnissa.ro)