Retururi

Politica Retururi

Ne dorim să fiți pe deplin mulțumiți de produsele cumpărate de la noi. Dacă din anumite motive nu sunteți pe deplin satisfăcut de articolele comandate le puteți returna iar noi vă vom înapoia contravaloarea comenzii dumneavoastră.

Ordonanța Guvernului nr. 130/2000 prevede următoarele:

Consumatorul are dreptul să notifice in scris comerciantului că renunța la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului

Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distantă, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor

Singura condiție pentru retur este ca produsul să fie in aceeași stare in care a fost livrat către dumneavoastră (să aibă ambalajul original, să nu fie desfăcut, produsul să nu fi fost folosit). La primire coletul va fi verificat pentru a se constata dacă îndeplinește condițiile mai sus menționate, în caz contrar acesta va fi refuzat.

Cum se returnează produsul și cum se  primește valoarea achitata înapoi?

Pentru informarea Furnissa despre returnare și comunicare IBAN pentru returnarea contravalorii trebuie trimis un e-mail de informare către adresa vanzari@furnissa.ro sau fax la 0264371888 cu următoarele informații:

1. Numele pe care a fost făcută comanda, respectiv factura

2. Data facturii și produsul sau produsele care se returnează

3. Contul IBAN unde se poate returna contravaloarea produsului (fără taxe de transport).

Produsul va fi trimis prin aceeași modalitate în care v-a fost expediat (curier), iar taxele de expediere sunt în sarcina dvs.

Toate rezultatele căutării