Solutii complete pentru dotarea unitatilor de invatamant!       Produse avizate M.E.C.T.S.

Truse si modele

Tabel  Lista

Articole 1 - 10 din 13

Pagina:
  1. 1
  2. 2
pe pagina
  • trusa pentru chimie organica

Trusa pentru chimie organica

Contine 9 instrumente cu garnituri de marimea 14/23. Cutia de depozitare are spatii destinate fiecarui instrument pentru protectie sporita. Include: 1 balon în forma de para, 1 cap de coloana, 1 condensator Liebig, 1 dop cu filet, 1 adaptor de colectare, 1 admisie pentru aer sau abur, 1 palnie de picurare 50ml cu robinet, 1 opritor, si 1 termometru.

Se aduce numai la comanda.

1.265,00 RON

Secretele samponului

Kit experimental instructiv pentru studiul compozitiei samponului si a modului sau de functionare. Permite derularea mai multor experimente pentru determinarea proprietatilor chimice si fizice a diferite feluri de sampon. Transforma elevii in consumatori informati al acestor tipuri de produse. Include instructiuni si materialul necesar derularii experimentelor.

915,00 RON

• cum functioneaza aspirina

Cum functioneaza aspirina

Kit experminetal extrem de captivant si instructiv pentru studiul atent al aspirinei. Elevii for fi familiarizati cu modul de actionare, compozitia, eficacitatea asipirinei prin derularea mai multor experimente pe diferite pastile de aspirina. Setul include instructiuni si materialul necesar derularii experimentelor.

819,00 RON

• structura atomului

Structura atomului

Model de structura atomica usor de inteles, se poate folosii cu retroproiector si include ghid pentru profesor. Model grafic al tuturor componentelor cheie ale atomului, incluzand nucleul si partile din care este compus: protoni, neutroni, electroni si straturi de electroni. Faciliteaza intelegerea clara a structurii atomului si a conceptelor cheie precum numar atomic, legaturi covalente si ionice, electroneutralitate, umplerea straturilor de electroni si definirea sau calcularea incarcaturii ionice. L-150 h-25.

397,00 RON

Set modele moleculare

Setul contine 46 sfere carbon IV, 26 sfere carbon II, 22 sfere Oxygen II, 12 sfere Oxygen I linear, 12 sfere Oxygen I, 6 sfere Fosfor, 2 sfere sulf, 1 sfera metal, 115 sfere hidrogen si 110 legaturi.

533,00 RON

• set modele moleculare

Set modele moleculare

Set destinat unei clase intregi. Contine 26 sfere carbon, 13 sfere oxigen, 13 sfere halogen, 4 sfere nitrogen, 1 sfera sulf I, 1 sfera sulf II, 2 sfere metal I, 1 sfera metal II, 44 sfere hidrogen si 66 legaturi scurte, 56 legaturi medii si 28 legaturi lungi flexibile.

533,00 RON

• kit avansat de chimie

Kit avansat de chimie

Setul contine materialul si ustensilele necesatre pentru acoperirea urmatoarelor teme si experimente: hidrocarburi saturate si nesaturate, reactiile metalului cu oxigenul, prepararea oxigenului si a hidrogenului, prepararea oxidului feric, conductivitate si PH la acizi si baze, prepararea clorurei de cupru, echilibru chimic, reactii ale metalului si a solutiilor saline, reactivitatea elementelor din gurpa a-7a, reducerea oxidului de cupru, celula cupru/zinc, compusi, elemente, substante pure si mixturi, etc.

421,00 RON

trusa pentru experimente

Set destinat grupurilor de elevi. Include fise de lucru, ustensile si sticlarie pentru urmatoarele experimente: separare prin diferite metode: filtrare, evaporare, distilare si cromatigrafie; cultivarea cristalelor folosind alaun si sulfat de cupru; masurarea pH-ului diferitelor materiale; prepararea mostrelor de oxigen prin descompunerea H2O2 folosind MnO2 ca si catalizator; prepararea dioxidului de carbon; testarea apei; investigarea reactiei intre Zinc si HCI; experimente pentru demonstrarea nevoii de oxigen si apa pentru ruginire si multe altele experimente.

1.662,00 RON

kit mini biurete

Kit pentru titrari eficiente cu echipament durabil si usor de intrtinut. Recomandat de instituti de renume din intreaga lume se regaseste in peste 10000 de scoli din intreaga lume. Se foloseste impreuna cu supotul universal. Precizie de 0.01.

133,00 RON

kit experimental

Kit premiat, este recomandat si folosit de de scoli si laboaratoare din intreaga lume, ofera posibilitatea reproducerii unor experimente care altfel ar necesita echipament de laborator foarte costisitor. Lucrand la o scara mai mica, avantajul major oferiut de acest kit este consumul redus de substante chimice si timpul scurt necesar derularii experimentelor. Include ghid cu instructiuni si urmatoarele teme: distilare, prepararea apei de brom, refluxare, compusi nesaturati, extractia uleiuli, experimente cu clorofila, distilare, distlare distructiva.

881,00 RON