Politica Retururi

Ne dorim să fiți pe deplin mulțumiți de produsele cumpărate de la noi. Magazinul on-line furnissa.ro va ofera posibilitatea de a returna produsul achizitionat in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produselor, facilitate acordata doar persoanelor fizice care au achizitionat produsul la distanta, conform prevederilor OUG 34/2014. Conditia pentru retur este ca produsul să fie in aceeași stare in care a fost livrat către dumneavoastră (să aibă ambalajul original, să nu fie desfăcut, produsul să nu fi fost folosit si sa nu fie deteriorat). La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata dacă îndeplinește condițiile mai sus menționate, în caz contrar acesta va fi refuzat. Toata responsabilitatea legata de serviciile de livrare privind returul produselor ii revine exclusiv clientului (pregatire si ambalare corespunzatoare colet, identificare curier potrivit pentru natura marfii si plata transportului). După efectuarea constatării la sediul beneficiarului, clientului I se restituie suma datorată după scăderea tuturor cheltuielilor de transport privind livrarea produselor catre client in termen de maxim 30 de zile de la receptia conforma a acestora. In cazul in care produsul returnat este deteriorat sau cu ambalajul desfacut, SC FURNISSA SRL isi rezerva dreptul de a percepe o taxa suplimentara de 0-50% din valoarea produselor, taxa care acopera cheltuilile de readucere a produselor la starea initiala, suma care se scade din plata initiala a produselor.

Totodata, clientilor institutii de stat sau firmelor private , care achizitioneaza produse in sistemul SICAP/magazinul online furnissa.ro/formular de comanda, cu exceptia produselor care la receptie prezinta defecte sau neconformitati, li se poate refuza facilitatea de retur.

Cum se returnează produsul și cum se  primește valoarea achitata înapoi?

Pentru informarea Furnissa despre returnare și comunicare IBAN pentru returnarea contravalorii trebuie trimis un e-mail de informare către adresa vanzari@furnissa.ro sau fax la 0264371888 cu următoarele informații:

1. Numele pe care a fost făcută comanda, respectiv factura

2. Data facturii și produsul sau produsele care se returnează

3. Contul IBAN unde se poate returna contravaloarea produsului (fără taxe de transport tur-retur).